دیابت و تردمیل
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
دو شنبه 3 اسفند 1394برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

در این روزها به دلیل تحرک کم و همچنین غذاهای فست فودی بسیاری از مردم دچار دیابت شده اند. دیابت درمان 100% ندارد و بهترین راه جلوگیری از ابتلا به آن است، پزشکان معتقد هستند ورزش روزانه و غذای سالم دو عامل موثر برای بازدارندگی ابتلا به دیابت هستند و از میان ورزش ها پیاده روی را موثرترین بیان کرده اند پس پیاده روی بر روی تردمیل به صورت روزانه می توانند از ابتلا شما به دیابت جلوگیری کند. پزشکان برای درمان دیابت سه رکن اصلی را بیان می کنند که انجام آنها با هم می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی درمان دیابت داشته باشد اول از همه ورزش و بعد رژیم غذایی مناسب و در آخر دارو اینها ارکان اصلی درمان دیابت هستند.

بیشتر دیابت ها به دلیل افزایش وزن می باشد در این افراد توده هایی از چربی و قند در بدن ایجاد می شود که دویدن با تردمیل موجب از بین رفتن این توده ها و کاهش وزن می شود. همچنین دیابت هایی که با وزن انسان در رابطه هستند می توانند موجب نابینایی ، مشکلات کلیوی و قلبی و همچنین اعصاب و کبد شود، پس با ورزش روزانه با تردمیل خود را از این مشکلات دور نگه دارید.

در ورزش با تردمیل افراد دیابتی به یک نکته باید دقت کرد نباید ورزش بسیار طولانی و شدید انجام داد. این تصور اشتباه است ورزش بسیار شدید موجب افزایش سوختن قند در بدن شود، شما با این کار تنها به خود اسیب می رسانید، زیاده روی در هر چیز حتی ورزش بسیار مضر است.

برای افراد دیابتی توصیه می شود ورزش خود را در طول روز تقسیم نمایند برای مثال 45 دقیقه پیاده روی با تردمیل را به سه بخش 15 دقیقه ای تقسیم نمایند و در آن پیاده روی آهسته انجام دهند. بهتر آن است ورزش خود را یک ساعت بعد از هر وعده غذایی انجام دهند تا قند موجود در آن وعده سوزانده شود. به دلیل در دسترس بودن و امکان استفاده در هر زمان از تردمیل، تردمیل بهترین وسیله برای ورزش افراد دیابتی می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: